Portal Gastronomiczny

Akademia Handlu Detalicznego świętuje 2 urodziny

Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2020 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego. Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg międzynarodowy i działa w 7 krajach.

Szukaj

10 kwietnia 2024, 10:27

Akademia Handlu Detalicznego świętuje 2 urodziny

https://www.facebook.com/v3.2/plugins/like.php?action=like&app_id=&channel=https%3A%2F%2Fstaticxx.facebook.com%2Fx%2Fconnect%2Fxd_arbiter%2F%3Fversion%3D46%23cb%3Df9bc60bdd85f62c64%26domain%3Dmediamakro.pl%26is_canvas%3Dfalse%26origin%3Dhttps%253A%252F%252Fmediamakro.pl%252Ff68484602b8118704%26relation%3Dparent.parent&container_width=764&href=https%3A%2F%2Fwww.mediamakro.pl%2Fpr%2F832051%2Fakademia-handlu-detalicznego-swietuje-2-urodziny&layout=standard&locale=pl_PL&sdk=joey&share=false&show_faces=false&size=small

Akademia Handlu Detalicznego świętuje 2 urodziny

Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2020 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego. Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg międzynarodowy i działa w 7 krajach.

Akademia Handlu Detalicznego to kompleksowy program szkoleniowy skierowany do przedstawicieli sił sprzedaży, pracujących na co dzień z klientami Traders. W czasie realizowania modułów Akademii uczestnicy zdobywają wiedzę z różnorodnych obszarów dotyczących rynku handlu detalicznego, m.in. jak wspierać rozwój franczyzy, w jaki sposób identyfikować potencjał franczyzowy i zakupowy sklepu oraz zdobywać wiedzę dotyczącą najnowszych trendów na rynku handlu detalicznego.

Od początku funkcjonowania Akademii Handlu Detalicznego w szkoleniach wzięło udział blisko 250 osób.

– Akademia Handlu Detalicznego jest wynikiem ścisłej współpracy z przedstawicielami sił sprzedaży MAKRO Polska. To właśnie dzięki dogłębnemu poznaniu potrzeb naszych klientów, uruchomiliśmy program, który rozwija pracowników w zakresie efektywnego prowadzenia sklepów – mówi Gabriela Gierczak, Menadżer ds. rozwoju Akademii Handlu Detalicznego w MAKRO Polska. – Dzięki różnorodnym metodom szkoleniowym i praktycznym ćwiczeniom, nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i zdobywają umiejętności, by każdego dnia skutecznie wspierać naszych klientów – dodaje.

Program Akademii podzielony jest na 3 poziomy: brąz, srebro oraz złoto. Każdy poziom podzielony jest na 2 rozdziały: „Jak efektywnie prowadzić sklep” oraz „Identyfikacja potencjału i rozwój biznesu klienta” i obejmuje tematy takie jak: wiedza operacyjna, produktowa, zarządzanie zasobami ludzkimi, obsługa klienta, identyfikacja potencjalnych możliwości oraz rozwój biznesu.

W trakcie szkolenia wykorzystywane są różnorodne metody takie jak między innymi: e-learning, wideo, warsztaty, zadania on the job, pre-test, quizy oraz symulacje rozmów z klientami. Uczestnicy mają również dostęp do najnowszych technologii, takich jak okulary VR umożliwiających dokładne zapoznanie się z wnętrzem sklepu ODIDO w dowolnym miejscu i czasie.

– Podczas szkolenia skupiłam się na metodach generowania sprzedaży w sklepie detalicznym. Dzięki ćwiczeniom szybko przekułam teorię w praktykę, co pozwoliło mi lepiej wspierać realizację celów biznesowych klientów. Jestem pewna, że nowe umiejętności pomogą mi osiągnąć sukces w sprzedaży – podkreśla uczestniczka Akademii Handlu Detalicznego.  

Poprzez Akademię Handlu Detalicznego sieć hurtowni MAKRO Polska chce ułatwić uczestnikom tej ścieżki rozwojowej zdobywanie praktycznej wiedzy o handlu detalicznym w interesujący i efektywny sposób.

chili

Tagi

Aktualności

 

Dania z lodami Schöller – gorący trend 2024 roku

 

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life

 

Wynajem długoterminowy receptą na zmniejszanie kosztów operacyjnych w HoReCa

Udostępnij

Inne

 

Wynajem długoterminowy receptą na zmniejszanie kosztów operacyjnych w HoReCa

 

THE BEST CHEF PRZEDSTAWIA (R)EWOLUCJĘ W WYBORZE NAJLEPSZYCH SZEFÓW KUCHNI