Już 19 listopada podczas MADE FOR RESTAURANT w Poznaniu odważnie i szczerze rozliczymy się z rzeczywistością, która romantyczną restaurację zmienia w futurystyczną maszynę opartą na AUTOMATYZACJI.
Nie zaszkodzi powtórzyć: AUTOMATYZACJI – to słowo nielubiane, stojące w poprzek romantycznym ideom (a my jesteśmy przecież wybitnymi romantykami), słowo na brzmienie którego niektórym restauratorom jeży się włos, gdyż wraz z nim spodziewają się najgorszego: orwellowskiej dystopii i gastro-Matrixu!
Jeśli tak się stanie, to którą pigułkę połkniecie? Niebieską czy czerwoną?
Prowadzenie restauracji jest biznesem romantycznym z perspektywy budowania relacji międzyludzkich i tworzenia nowych doświadczeń smakowych, ale już mało romantycznym w kontekście umiejętności przetrwania na rynku. Ten romantyczny biznes może funkcjonować tylko dzięki nieromantycznym rozwiązaniom. Po mojej wizycie w Chicago na targach National Restaurant Association Show 2024, gdzie pojechałam na zaproszenie pana Artura Jarczyńskiego, zrozumiałam, że w Polsce biznesy restauracyjne prowadzi się przede wszystkim z pasji i dla pasji – w Stanach natomiast biznes jest prowadzony dla biznesu. Czyli, nazywając rzeczy po imieniu, dla zysku. A co w obecnych czasach jest wytrychem, który otwiera drzwi do sukcesu i pieniędzy? W MADE FOR RESTAURANT znamy odpowiedź. To AUTOMATYZACJA – mówi Agnieszka Małkiewicz, prezeska agencji FOR SOLUTIONS.
Prowadzenie restauracji jest biznesem romantycznym z perspektywy budowania relacji międzyludzkich i tworzenia nowych doświadczeń smakowych, ale już mało romantycznym w kontekście umiejętności przetrwania na rynku. Ten romantyczny biznes może funkcjonować tylko dzięki nieromantycznym rozwiązaniom. Po mojej wizycie w Chicago na targach National Restaurant Association Show 2024, gdzie pojechałam na zaproszenie pana Artura Jarczyńskiego, zrozumiałam, że w Polsce biznesy restauracyjne prowadzi się przede wszystkim z pasji i dla pasji – w Stanach natomiast biznes jest prowadzony dla biznesu. Czyli, nazywając rzeczy po imieniu, dla zysku. A co w obecnych czasach jest wytrychem, który otwiera drzwi do sukcesu i pieniędzy? W MADE FOR RESTAURANT znamy odpowiedź. To AUTOMATYZACJA – mówi Agnieszka Małkiewicz, prezeska agencji FOR SOLUTIONS.
TO JUŻ OFICJALNE – SAVE THE DATE
W programie:
- Konferencja hybrydowa z olbrzymią dawką praktycznej wiedzy
- Zagraniczni goście i świeże spojrzenie na światową gastronomię
- Nowe trendy i inspiracje
- Kulinarne SHOW
- After Party
CO CZEKA CIĘ W POZNANIU?
– Uporządkujemy gastro-biznes na nowych warunkach, skupiając się na jego precyzji, policzalności i powtarzalności;
– Pokażemy holistyczne podejście do zarządzania procesami w gastronomii;
– Ze szczególną uwagą przyjrzymy się tematowi franczyzy, czyli możliwościom skalowania biznesu;
– Rozszerzymy temat sztucznej inteligencji w gastro;
– Wrócimy do wątków zagranicznych i poszukamy inspiracji na rynkach, które przodują w zastosowaniu technologii: w kuchni, w menu, na sali, w procesie zdobywania i obsługi gości oraz automatyzacji zamówień;
– Rozprawimy się z mitem „gastronomii romantycznej”, bez wstydu i skrępowania rozmawiając o prowadzeniu restauracji wyłącznie dla zysku;
– Skończymy z hipokryzją „tradycyjnej kuchni bez półproduktów” i udowodnimy, że pot, krew i łzy nie muszą być krzyżem dobrego szefa kuchni, a nowoczesność i ułatwianie sobie życia to nie obciach, tylko inteligentna droga na skróty.
Uwaga! Szykujcie się na AFTER PARTY
Kto był na kwietniowym warszawskim afterze ten wie, że w naszym gronie rozmowy przy winie, jedzeniu i muzyce mogłyby trwać do rana (i niektóre faktycznie trwają). W Poznaniu spodziewamy się kolejnego frekwencyjnego rekordu. Ilość miejsc jest ograniczona, zatem SAVE THE DATE. Szczegółowy program konferencji i After Party już wkrótce. Do zobaczenia w Poznaniu!
Udział w wydarzeniu dla właścicieli i pracowników restauracji, hoteli oraz firm cateringowych jest bezpłatny.
Czas: 19.11.2024, 12:00-24:00
Miejsce konferencji: Andersia Hotel & Spa Poznań
Miejsce AFTER PARTY: Podamy wkrótce, zatem czekajcie na dobre wiadomości!
Partnerzy strategiczni: Winterhalter, Chefs Culinar, Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju, MójStolik.pl
Kolejni partnerzy już wkrótce!