TRENDBOOK HORECA 2023
Nasz autorski Trendbook horeca to zbiór najnowszych trendów, które wybraliśmy w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami – praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.
– Już po raz trzeci przygotowaliśmy tak różnorodną i obszerną publikację, jaką jest Trendbook horeca. Każda edycja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Zależy nam na tym, aby dzielić się najaktualniejszą wiedzą, którą pozyskujemy od specjalistów związanych z gastronomią. Stąd pomysł na stworzenie tego materiału. W jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze trendy, prognozy oraz kierunki rozwoju branży horeca, w rezultacie powstało kompleksowe źródło najnowszych informacji. – mówi Ewa Uniejewska, Manager ds. marketingu Bidfood Farutex.
Trendbook 2023 podzieliliśmy na pięć rozdziałów: POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe), KLIMAT i jego zmiany, ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych), CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe), TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna).
Poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Każdy z nich zawiera trendy, które w 2023 roku będą szczególnie widoczne. Są to m.in. weganizm i wegetarianizm, comfort food, zero waste, wzrastająca popularność kuchni azjatyckich — a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.
Ponadto publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in.
- Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
- W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
- Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
- Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
- Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?
Publikacja jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się do naszego newslettera: