Apteka św. Huberta

Rational

Rational serwis partner szybka pomoc w razie awarii

Przyjęcie weselne, goście są głodni, mała możliwość wyboru dań dla gości, godziny szczytu w restauracji. Nagle urządzenie komunikuje błąd. Teraz liczy się każda minuta. Właśnie dlatego szybkość i jakość są najważniejszymi priorytetami dla techników serwisowych RATIONAL. Dzięki zdalnemu dostępowi do urządzeń technik przyjeżdża do klienta w pełni przygotowany. W większości przypadków naprawa kończy się sukcesem już po pierwszej wizycie – dzięki czemu wszyscy są zadowoleni.

Nikt nie może sobie pozwolić na awarię urządzenia. Dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby przede wszystkim zapobiegać występowaniu takich problemów.” – mówi Konrad Raczyński, Dyrektor Serwisu w Rational. Jeśli pomimo prawidłowej instalacji i regularnej konserwacji wystąpi awaria, w bardzo krótkim czasie urządzenie będzie gotowe do ponownego użycia. „Certyfikowani technicy serwisowi doskonale znają iCombi, iVario i całą ofertę RATIONAL, a dzięki regularnym szkoleniom są zawsze na bieżąco z najnowszymi informacjami,” mówi Konrad Raczyński.

Cyfryzacja odgrywa ważną role w planowaniu zadań. Dzięki cyfrowemu rozwiązaniu do zarządzania kuchnią ConnectedCooking, technicy mogą przeglądać dane urządzenia lub historię działań konserwacyjnych za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona i uzyskać dostęp do urządzenia, jeśli jest to wymagane i jest na to zgoda klienta. Ma to kilka zalet: Jeśli wiele zadań jest realizowanych zdalnie i nie wiąże się to z koniecznością podróżowania, technicy serwisowi oszczędzają czas i mogą szybciej pomóc swoim klientom. ConnectedCooking zapewnia również wsparcie w przygotowaniu naprawy. “W idealnym przypadku Technik z wyprzedzeniem identyfikuje przyczynę usterki i przybywa do klienta z wymaganymi częściami zamiennymi. Zapewnia to minimalne przestoje i optymalny stosunek ceny do wydajności,” mówi Konrad Raczyński.

Około 9,000 ekspertów na całym świecie pracuje nad zapewnieniem długoterminowej wydajności urządzeń RATIONAL. Gdziekolwiek znajduje się urządzenie, w pobliżu znajduje się również certyfikowany technik serwisowy – w większości przypadków w odległości nie większej niż 25 km od najbliższego iCombi lub iVario.

Więcej informacji na temat serwisu technicznego oraz listę partnerów serwisowych można znaleźć na stronie https://www.rational-online.com/pl_pl/obsluga-klienta/rational-service-partner/

Agnieszka Ochniak

Redaktor naczelna portalu PAPAJA.PL

Tagi

Aktualności

 

Heinzelmann CHEF-X świąteczna promocja

 

Savills pozyskał Tokyo Cheesecake Bakery do kultowego Okrąglaka w Poznaniu

 

MARTINI ŁĄCZY SIŁY Z FELIKS BAR CAFÉ I WŁOSKIM BAREM VOLARE

Udostępnij

 

Heinzelmann CHEF-X świąteczna promocja

 

Roślinne alternatywy Alpro dla jogurtu