witam na nowym forum

witam na nowym forum

Postprzez Tomilondyn » 2011-06-14 22:58

Witam bardzo serdecznie na "nowym" starym forum papaja.pl , jak widać doszło kilka podkategorii wiec zapraszam do dyskusji , proszę o wpisywanie swoich przepisów , pomysłów a także przygód z kuchni.

proszę się zapoznać z REGULAMINEM i zapraszamy do dyskusji

i. REGULAMIN

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie i bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną mozliwość pisania na forum.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, i całkowiecie usuwane.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne i bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki albo ma mieć "przyzwoitą" dlugość (wielkość).
11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
13. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator i Moderatorzy.
14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
15. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, albo wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
16. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, i dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
20. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
21. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
22. Zabrania się aktywnego używania dwóch i więcej kont przez jedną osobę i specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
23. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
24. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.
25. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy. Zdania albo nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
26. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
27. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
28. Ważna uwaga dla osób, które dokonują rejestracji: W celu wyeliminowania rejestrowania się botów albo osób, które nie przeczytały tego regulaminu, najdalej w ciągu godziny od rejestracji na forum, należy wysłać (z konta pocztowego jakie zostało podane w czasie rejestracji) list z potwierdzeniem chęci rejestracji na "tomilondyn@wp.pll". W temacie proszę umieścić wyłącznie słowo "Rejestracja", treść listu pusta (ważne ze względu na filtr antyspamowy). W przeciwnym wypadku rejestracja nie będzie uaktywniona.
Polskie stowarzyszenie kucharzy na wyspach

http://pasjagotowania.pl.tl
Tomilondyn
Stały klient
 
Posty: 137
Dołączył(a): 2007-09-17 00:19
Lokalizacja: .....sie biora dzieci

Powrót do Rady Porady Tricki