< WRÓĆ DO Wyposażenie kuchni

Kupuj online - odbieraj offline

Wyposażenie kuchni2021-02-17
Zapraszamy do odbioru zakupów dokonanych w sklepie internetowym Hendi.pl w jednym z ośmiu sklepów firmowych zlokalizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Kaliszu, Łodzi oraz w dwóch salonach firmowych w Warszawie.
 
Jak tego dokonać? Finalizując zakupy należy wybrać opcję dostawy “Odbiór w Salonach”, wskazać miasto i wybrać lokalizację sklepu. Jak realizujemy takie zamówienia?:
 
1. Zamówienie przygotowywane jest w naszym magazynie centralnym,
2. Wysyłane jest tego samego dnia do wybranego sklepu,
3. Gdy paczka zostanie doręczona do sklepu firmowego, wysyłamy powiadomienie na e-mail,
4. W czasie podróży przesyłki do sklepu, wysyłana jest faktura drogą elektroniczną.
 
Jak odebrać zamówione produkty? Po otrzymaniu wiadomości mailowej wystarczy przyjechać do wybranego sklepu, podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko odbierającego (podane w zamówieniu).
 
Najczęściej zadawane pytania (FAQ):
 
Czy razem z zamówieniem otrzymam fakturę zakupu?
Nie. Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Pracownicy sklepu, w którym odbierane jest zamówienie nie mają możliwości wydrukowania tego dokumentu.
 
Czy mogę zwrócić zakupiony towar w sklepie firmowym Hendi?
Zakupiony towar w sklepie internetowym możemy zwrócić jedynie drogą kurierską. Sklepy firmowe nie przyjmują zwrotów zamówień ze sklepu internetowego. Szczegóły procedury zwrotów opisane są w na stronie Zwroty, wymiana, reklamacje.
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Wyposażenie kuchni
© Copyright papaja.pl 2001-2021. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS