Gdy pytamy w jaki sposób możemy wesprzeć w obecnej sytuacji pracę restauratorów, otrzymujemy często odpowiedź, że poprzez szkolenia z zakresu przygotowywania oferty na wynos. Prawda jest jednak taka, że dysponujemy jedynie wiedzą teoretyczna i ogólną z zakresu marketingu. Nie jesteśmy więc w stanie rzetelnie wyjaśnić dlaczego zachowania rynkowe konsumentów wyglądają w taki, a nie inny sposób. Nie wiemy z czego statystycznie wynikają decyzje o rezygnacji lub zakupie usług gastronomicznych na wynos i jakie grupy konsumentów, jakie decyzje podejmują. Dlatego do tej pory nie zdecydowaliśmy się na przygotowanie żadnego materiału na ten temat. Sytuacja jest zbyt poważna i bezprecedensowa by bazować na wiedzy ogólnej czy intuicji.
Dziś powstała ankieta, która, jeśli zostanie wypełniona przez wystarczająco dużą liczbę osób, da nam odpowiedzi na wiele pytań i być może pozwoli większej liczbie restauracji dobrze funkcjonować w tym trudnym okresie.
Będę bardzo wdzięczą za opublikowanie linku do niej na łamach państwa wydawnictw. https://gastronomianawynos.webankieta.pl/.
Zamknięcie stacjonarnej pracy restauracji spowodowało spadek ich sprzedaży o nawet 70%. Stojąc przed widmem kolejnych miesięcy, w których spotkania w restauracjach nie będą możliwe, Kongres Szefów Kuchni przygotował ankietę
https://gastronomianawynos.webankieta.pl/, której wypełnienie pomoże restauratorom stworzyć ofertę wynosów dostosowaną do obecnych potrzeb Polaków.
Wypełnijcie i udostępnijcie znajomym. Wyniki ankiety i wynikające z niej wnioski opublikujemy bezpłatnie, tak by służyły całej branży.