< WRÓĆ DO Wydarzyło się

Kampania Społeczna Biała Lilia - dbamy o wspólne bezpieczeństwo

Wydarzyło się2020-08-04

Zgłoś swój lokal do Kampanii

 
Głównym celem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest wdrożenie wysokich standardów higienicznych w restauracjach, kawiarniach i innych punktach gastronomicznych w czasach COVID-19. Celem równorzędnym jest pomoc ze strony ekspertów z firmy Diversey w dostosowaniu procesów obrotu i obróbki żywnością do wymogów prawa polskiego i unijnego, zwłaszcza w czasach, podwyższonego zagrożenia epidemiologicznego, które dotknęło nas wszystkich.
 
Budowanie świadomości higienicznej i kreowanie potrzeby pozostawania w zgodzie z wytycznymi dotyczącymi Dobrej Praktyki Higienicznej, Dobrej Praktyki Produkcyjnej ma na celu zapewnienie faktycznego bezpieczeństwa i komfortu psychicznego klientom restauracji, kawiarni i innych punktów gastronomicznych.
 
Restauracje, które przejdą pozytywnie bezpłatny i profesjonalny audyt prowadzony przez przeszkolonych audytorów firmy Diversey (wynik 80 do 100 procent jest wymagany do otrzymania certyfikatu), otrzymają certyfikat potwierdzający gwarancję bezpiecznego korzystania z usług danego obiektu. Klienci widząc znak „Białej Lilii” będą mieli świadomość, że Restaurator zrobił wszystko aby zadbać o dobre zdrowie i dobre samopoczucie swojego klienta i jego najbliższych.
Certyfikat i nalepka na drzwi restauracji będzie gwarantem spełniania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa w czasie pandemii.
 
Certyfikat taki ma ważność przez 12 miesięcy od daty wystawienia.
 
Główny pomysłodawcą, sponsorem oraz organizatorem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest firma Diversey Sp.z o.o.
 
 
 
 
Nawiązując współpracę w ramach Kampanii Społecznej Biała Lilia to my zadbamy poprzez działania w telewizji, radiu i mediach społecznościowych aby Twoi stali klienci wrócili do Ciebie jak najszybciej i przyprowadzili ze sobą nowych.
 
 
Dzięki odznaczeniu Biała Lilia klienci będą mieli pewność, że lokal gastronomiczny posiadający ten znak jest bezpieczny oraz, że właściciel zrobił wszystko aby zadbać o komfort psychiczny i bezpieczeństwo swoich klientów.
 
 
 
Kampania obejmuje takie standardy jak HACCP, GHP i GMP, ale są one również zaktualizowane i zwalidowane przez ekspertów tak, aby w pełni uwzględniały specyfikę nowego, potencjalnego źródła zakażenia jakim jest SARS-Cov2.
 
Obecnie, kiedy jesteśmy narażeni na COVID-19, nie zachowanie tych standardów może przynieść katastrofalne efekty dla zdrowia.
 
 
Dla restauratorów !
 
Kampanię rozpoczęliśmy ale również zaczęliśmy promować praktycznie z dniem 01 lipca, oficjalnie w Warszawie. Założenie jest aby rozwijać Kampanię na inne regiony Polski, gdzie również będziemy chcieli dotrzeć do maksymalnie dużej liczby lokali gastronomicznych aby symbol Białej Lilii kojarzony był przez obecnych i nowych klientów z gwarancją bezpieczeństwa w lokalu gastronomicznym w czasie COVID-19.
 
Audyt.
 
Nasz audytor będzie weryfikował cały łańcuch żywieniowy w restauracji. począwszy od przyjęcia dostaw, po magazynowanie, obróbkę wstępną, pracę na kuchni, obsługę kelnerską, wyposażenie sali dla gości, procedury, itp. Jeżeli restaurator będzie zainteresowany, może oczywiście uczestniczyć w bezpłatnym audycie.
 
Czas trwania
 
Wizyta będzie umawiać na konkretny termin i przedział czasowy dogodny dla lokalu.
 
Właściciel będzie poproszony o przygotowanie niezbędnej dokumentacji.
W zależności od wielkości lokalu wizyta będzie trwać od 2-4 godzin
 
Podkreślamy, że audyt to nie kontrola, nasza wizyta oczywiście opiera się o wynik ale naszym celem jest pomoc lokalom gastronomicznym i poinformowanie klientów, że w danym miejscu mogą się czuć bezpiecznie.
 
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Wydarzyło się
© Copyright papaja.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS