< WRÓĆ DO Niebawem

MADE FOR Restaurant w Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej - Kraków 12.04

Niebawem2019-03-06
 
 To będzie specjalna edycja MADE FOR Restaurant. Przygotowywana w ścisłej współpracy z miastem Kraków, które otrzymało tytuł Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019. W wyniku wspólnych działań na scenie pojawi się Ana Roš, słoweńska szefowa kuchni, uznana za najlepszą na świecie przez kapitułę konkursu The World’s 50 Best Restaurants. Jej wykład będzie częścią bogatego programu tego biznesowego spotkania współtworzonego z takimi partnerami merytorycznymi jak Akademia Leona Koźmińskiego oraz Guest Experience Think Tank Academy. Tematyka konferencji krążyć będzie wokół zagadnienia innowacji w gastronomii, a uczestnikami będą liderzy branży.
 
Hasłem przewodnim cyklu tegorocznych konferencji MADE FOR Restaurant jest Innowacja w gastronomii - biznes czy prowokacja? Konferencja odbędzie się 12 kwietnia br. w Krakowie i otworzy cykl tegorocznych spotkań planowanych również we Wrocławiu, Trójmieście i Warszawie. Poza Aną Roš na scenie w Krakowie pojawią się liczni eksperci, którzy przygotowali nie tylko wykłady, ale również angażujące uczestników warsztaty. Odbędą się liczne degustacje i spotkania handlowe..
 
Oczywiście, nie każda innowacja jest warta wprowadzania do własnego biznesu – jednak wiedza o jej istnieniu pozwala podejmować świadome decyzje i wybory oraz rozumieć rynek, w którym przyszło nam funkcjonować. Widzimy, że na świecie wiele uwagi poświęca się obecnie "niekulinarnym" aspektom gastronomii - liczą się ludzie, technologie, troska o środowisko i transparentność. Takie myślenie jest nam bliskie i dlatego nasze spotkania nie są o gotowaniu, ale o biznesie w naszej branży - mówi Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizator konferencji.
 
To już trzecie spotkanie MADE FOR Restaurant w Krakowie, jednak tegoroczna edycja ma charakter specjalny. Dzięki współpracy z Krakowem - Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej 2019 konferencja zyskała wymiar międzynarodowy.
 
Kraków od wieków był miejscem spotkań przy stołach. Spotykali się królowie, kupcy handlujący przyprawami i mieszkańcy je kupujący, mieszczanie odwiedzający kawiarnie, cukiernie, albo organizujący w domach towarzyskie wieczory – mówi Elżbieta Kantor, dyrektor Wydziału ds. Turystyki w Urzędzie Miasta Krakowa. - Korzystając z nadanego nam tytułu Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej, chcielibyśmy nawiązać do tych tradycji i wykorzystać szansę na wykreowanie kulinarnego produktu turystycznego inspirowanego dziedzictwem gastronomicznym Krakowa. Dlatego w programie wydarzeń znajdują się zarówno wydarzenia adresowane do szerokiego grona odbiorców, jak i projekty branżowe i edukacyjne, których celem jest zachęcenie lokalnej gastronomii do odkrywania właśnie kulinarnego dziedzictwa Krakowa i jego okolic. Chcemy też podkreślić międzynarodowy wymiar tego wyróżnienia, między innymi poprzez zapraszanie do Krakowa sław europejskiej gastronomii, w czym łączymy siły Miasta i FOR Solutions.
 
Gwiazdą spotkania będzie Ana Roš – najlepsza szefowa kuchni na świecie wg kapituły The World’s 50 Best Restaurants. Opowie o swojej drodze do wizerunkowego i biznesowego sukcesu. Udział w konferencji zapowiedzieli już przedstawiciele zagranicznych mediów, których organizatorzy chcą zaprosić do debaty. Poruszane tematy będą krążyć wokół innowacji m.in. produktów, technologii, zarządzania oraz marketingu w gastronomii. 
 
Patronem wydarzenia jest Akademia Leona Koźmińskiego, która niebawem otwiera nowy kierunek studiów podyplomowych dla managerów HORECA. Jak informuje Adrian Łukaszewicz, opiekun merytoryczny studiów: „Studia adresowane są zarówno do osób już związanych z branżą, jak i tych którzy chcieliby rozpocząć karierę w sektorze Horeca. Ich istotą jest to, że są to studia z zakresu zarządzania ze specjalizacją branżową, realizowane w najlepszej w Polsce szkole biznesowej. Do tego dochodzą warsztaty kulinarne, które będą się odbywać w Instytucie Kulinarnym Selgros Transgourmet. Sam program studiów oraz grono specjalistów z branży, którzy jako wykładowcy wezmą udział w przedsięwzięciu, gwarantuje zdobycie zarówno wiedzy o charakterze ogólnobranżowym, jak i specjalistycznym, dotyczącej poszczególnych typów gastronomii. Wśród wykładowców są zarówno polscy jak i zagraniczni specjaliści z sieci restauracyjnych, hotelarze oraz znani restauratorzy.” Ci sami eksperci staną na scenie MADE FOR Restaurant, aby dać próbkę swojej wiedzy.
Wsparcie merytoryczne dla całego cyklu konferencji MADE FOR Restaurant zaoferował także Paweł Kałużny oraz grono ekspertów zaangażowanych w jego nowy projekt Guest Experience Think Tank Academy. Między innymi za jego sprawą po raz pierwszy na szeroką skalę zostanie podjęty gorący temat rozwoju branży barmańskiej w Polsce.
 
Program konferencji
O innowacyjnych rozwiązaniach w gastronomii podczas MADE FOR Restaurant w Krakowie opowiadać będą:
●     Ana Roš, szefowa kuchni restauracji Hiša Franko przedstawi swoją drogę na szczyt listy The World 50 Best Restaurants oraz odpowie na pytanie czy i w jaki    sposób tytuł ten przekłada się na biznes?
●     Krzysztof Kaliciński, Business Development & Operations Director sieci Green Caffè Nero przybliży zagadnienie employer brandingu.
●     Paweł Kałużny, CEO Guest Experience Think Tank Academy opowie czym jest  gastrofizyka oraz skąd się wzięła. Odpowie na pytania czy zmieniając sztućce na cięższe lub oświetlenie na cieplejsze, można sprawić, że danie będzie naszemu gościowi smakowało bardziej?
●     Katarzyna Derdzińska, MADE Progress poruszy modne zagadnienie grywalizacji - jako innowacyjne podejście do pracownika oraz inne trendy w zarządzaniu pracownikami w gastronomii.
●     Maciej Piwko, Co-Founder aplikacji Everytap przedstawi  systemy rezerwacji online oraz ich korzyści finansowe i marketingowe. Czy warto inwestować w tego typu rozwiązania?
●     Adam Drozdowski, Dyrektor Zarządzający Partner Center opowie, czy wina ekologiczne, wegańskie, biodynamiczne są marketingowym wymysłem, czy must be w karcie win?
●     Katarzyna Młynarczyk, CEO Agencji Socjomania, współwłaścicielka restauracji Handelek opowie, czym jest kokreacja w gastronomii oraz jak wykorzystać jej potencjał na poziomach - klient, pracownik, wspólnik, w biznesie i w social mediach.
 
Uczestnicy konferencji dowiedzą się także:
●      Jaką funkcję może spełniać neuromarketing w budowaniu menu? Jakie są związki technologii i smaku?
●      Na czym polega innowacja produktowa w kuchni restauracyjnej?
 
Szczegółowy program konferencji, lista ekspertów i tematów są sukcesywnie uzupełniane na stronie: http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/made-for-restaurant-krakow-2019/
 
Sprzedaż biletów na wydarzenie już trwa.
 
 
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Niebawem
© Copyright papaja.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.