O KONFERENCJI
Food Service Summit 2019
Rozdajemy karty sukcesu.
Już 5 marca br. w Małej Warszawie (ul.Otwocka 14) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży HoReCa - Food Service Summit 2019. Organizatorem 6. edycji konferencji jest magazyn Food Service, wydawany przez VFP Communications.
Inspiracją tegorocznego programu „Food Service Summit" będzie odkrycie kart sukcesu ludzi tworzących cenione i popularne restauracje w Polsce.
- Program tegorocznej konferencji skonstruowany jest, zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej, chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa i marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu - mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu Food Service
6. edycja „Food Service Summit" – największej ogólnopolskiej konferencji branży HoReCa.
♦ intensywna wymiana praktycznej wiedzy i doświadczeń
♦ warsztaty i wykłady prowadzone przez wybitnych prelegentów
♦ integracja 300 zaangażowanych uczestników, także podczas wieczornego koktajlu
5 marca 2019 roku
Mała Warszawa
(ul. Otwocka 14, Warszawa)
Inspiracją tegorocznego programu „Food Service Summit" jest odkrycie kart sukcesu ludzi tworzących cenione i popularne restauracje w Polsce. Różnorodny i bogaty program konferencji to gratka zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa, marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu.
IDEA
• Dlaczego jednym się udaje, a innym nie?
• Dlaczego niektórzy przegrywają?
• Czy to łut szczęścia, loteria, przypadek? Czy mamy wpływ na sukces?
• Czy jednak prowadzenie biznesu to czysta matematyka? Planowanie, liczenie, innowacyjne pomysły?
• Czy powodzenie na rynku to kwestia mądrego i umiejętnego zarządzania? Jak robią to inni, którym się udało?
Mnóstwo pytań i wątpliwości.
Gdzie szukać odpowiedzi? Skąd czerpać pomysły? Na kim się wzorować?
♦ ♦ ♦
Ideą tegorocznej konferencji „Food Service Summit” jest znalezienie odpowiedzi na te intrygujące pytania, odkrycie właściwych kart sukcesu. Właściwych, bo z wielu obszarów, które składają się na funkcjonowanie biznesu.
♦ ♦ ♦
Podobnie jak w pokerowym rozdaniu wygrywa pięć najsilniejszych kart,
również w biznesie restauracyjnym dobrze jest zdobyć tych kilka asów, aby móc wygrać.
Podczas „Food Service Summit” karty sukcesu odsłonią wytrawni gracze. Pokażą swoje know-how, ujawnią dotąd tajemne patenty związane m.in. z marketingiem, promocją, HR-em czy finansami.
Tak jak w ubiegłych latach program, „Food Service Summit” tworzą wykłady, warsztaty i case study z ekspertami branży HoReCa. Jednym z ważnych aspektów konferencji jest networking, podczas którego uczestnicy mają możliwość konwersacji z restauratorami i menedżerami tych restauracji, które odniosły największy sukces na polskim rynku gastronomicznym.
PROGRAM
09:00 - 09:45
Rejestracja gości, zapisy na warsztaty i poranna kawa
09:45 - 10:00
Powitanie gości
Agata Godlewska, redaktor naczelna „Food Service”
10:00 - 13:00
BLOK WYKŁADOWY
10:00 - 10:30
Rewolucja przemysłowa w gastronomii, trendy przyszłości
Aleksandra Lazar, doradca, analityk trendów, coach biznesowy
10:30 - 11:00
Budowanie strategii marketingowej i restauracji TBC
11:00 - 11:30
Przerwa na kawę
11:30 - 12:00
Social media: jak jemy obrazem
Dawid Kaźmierczak, digital director, McCann Worldgroup
12:00 - 12:30
Unikalność, jakość, prestiż, zysk – jak to osiągnąć w dobie rosnącej konkurencji – skuteczność metod up-sellingu
● Warunki konieczne efektywnego up-sellingu.
● Gwarancja rozwiązań opartych na rentowności– czyli jak zwiększyć sprzedaż win i nie utopić kapitału.
● Wzrost sprzedaży produktów barowych – skuteczne rozwiązania .
● Satysfakcja gości – zjeść a być - znacząca różnica.
● Twoja restauracja wyjątkowym miejscem dzięki up-sellingowi.
Grzegorz Wejera, dyrektor handlowy Winne Pola,
12:30 - 13:00
Rozmowa z gwiazdą
Paweł Loroch , dziennikarz Antyradia
13:00 - 14:0
Przerwa na lunch
14:00 - 15:30
BLOK WARSZTATOWY
Warsztaty odbywają się symultanicznie
Zapisy na warsztaty – przy zakupie biletów oraz przy rejestracji na konferencję.
WARSZTAT ➊
Budowanie zespołu. Nowoczesne modele przywództwa w gastronomii
Najnowsze badania mówią o tym, że 52% pracowników nie czuje się zaangażowanych w swoją pracę. Metodą, która może w tym wypadku pomóc, jest budowanie zespołów i organizacji w oparciu o poczucie celu i misji.
(źródło badań: Aon Hewitt 2017)
Czego nauczysz się na warsztacie?
● Technik motywacyjnych, które pozwolą na większe zaangażowanie pracowników.
● Mądrego rozwiązywania konfliktów w zespole.
● Twórczego zarządzania stresem.
● Budowania zgranego zespołu w oparciu o satysfakcję współdziałania.
● Praktycznych narzędzi pozwalających na ograniczenie rotacji wśród pracowników.
Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski, master sommelier i niezależny konsultant branży HoReCa
WARSZTAT ➋
Jak tworzyć ideę restauracji i jak o niej opowiadać w social mediach
Natalia Drobniak, senior strategic planner, McCann Worldgroup
Dawid Kaźmierczak, digital director, McCann Worldgroup
WARSZTAT ➌
Temat TBC
Anna Oleksak, certyfikowany sędzia międzynarodowych zawodów kawowych, coffee ambassador Nespresso
WARSZTAT ➍TBC
15:30 - 16:00
Przerwa na kawę
16:00 - 18:30
BLOK CASE STUDY
16:00 - 16:30
Nasze 30 lat w gastronomii – wyzwania, przemiany, konkurencja – jak przetrwaliśmy?
Agnieszka Kręglicka, Marcin Kręglicki, właściciele Kręgliccy - Restauracje i Catering
16:30 - 17:00
ORZO: od pomysłu do konceptu
Tadeusz Müller, właściciel Make Me Food
17:00 - 17:30
Fenomen ramenu w Polsce na przykładzie Yatta Ramen
Marcin Wojtasik, współwłaściciel Yatta Ramen
17:30 - 18:00
Zero-waste w praktyce na przykładzie Cosmo Baru
Monika Roehr, współwłaścicielka Cosmo Bar
19:00 - 00:00
Koktajl i networking
Więcej na stronie: