< WRÓĆ DO Niebawem

French Touch 2018 - „La Belle Vie!”

Niebawem2018-09-06

Zapraszamy na czwartą odsłonę 

French Touch, który w tym roku odbywa się już po raz czwarty, z powodzeniem spełnia wyznaczoną misję odnosząc się do pięknych uniwersalnych wartości, gdzie podobieństwa i otwartość są silniejsze niż różnice.

 
Przyjaźń jest bez wątpienia najcenniejszym z uczuć. Jeśli powoduje ona niezniszczalne więzi między ludźmi, jest równie ważna między narodami. Świętując przyjaźń francuskopolską, wiedzieliśmy dokładnie, co chcemy przekazać dzięki akcji French Touch. Każda nowa edycja tego wydarzenia dowodzi, jak bardzo pragnienie odkrycia naszych pasji, naszych tradycji,naszych talentów znajduje echo wśród ogółu społeczeństwa.
 
Sztuka życia „à la française” jest niekończącą się inspiracją dla kultury, kuchni, mody, kina. Wydany z tej okazji magazyn „La Belle Vie!” potwierdza na swoich stronach, że wszystkie te światy tworzą urok Francji, na którą Polacy są tak wrażliwi.
Punktem kulminacyjnym French Touch jest show emitowane w telewizji, które doskonale odzwierciedla to wyjątkowe wydarzenie spotkań i przyjaźni. Podczas show będzie można zobaczyć artystów z Polski i Francji, którzy będą dzielić scenę i wspólnie stworzą pełne emocji duety.
 
 
French Touch, który w tym roku odbywa się już po raz czwarty, z powodzeniem spełnia wyznaczoną misję odnosząc się do pięknych uniwersalnych wartości, gdzie podobieństwa i otwartość są silniejsze niż różnice. Czy nie mówimy, że dzielimy się tylko z tymi, których kochamy?
 
Nie musicie kupować biletu lotniczego, aby przekroczyć nasze granice.
French Touch przybywa do Was i życzy miłej podróży.
 
French Touch, który w tym roku odbywa się już po raz czwarty, z powodzeniem spełnia wyznaczoną misję odnosząc się do pięknych uniwersalnych wartości, gdzie podobieństwa i otwartość są silniejsze niż różnice.
 
Przyjaźń jest bez wątpienia najcenniejszym z uczuć. Jeśli powoduje ona niezniszczalne więzi między ludźmi, jest równie ważna między narodami. Świętując przyjaźń francuskopolską, wiedzieliśmy dokładnie, co chcemy przekazać dzięki akcji French Touch. Każda nowa edycja tego wydarzenia dowodzi, jak bardzo pragnienie odkrycia naszych pasji, naszych tradycji,naszych talentów znajduje echo wśród ogółu społeczeństwa.
Sztuka życia „à la française” jest niekończącą się inspiracją dla kultury, kuchni, mody, kina. Wydany z tej okazji magazyn „La Belle Vie!” potwierdza na swoich stronach, że wszystkie te światy tworzą urok Francji, na którą Polacy są tak wrażliwi.
 
Punktem kulminacyjnym French Touch jest show emitowane w telewizji, które doskonale odzwierciedla to wyjątkowe wydarzenie spotkań i przyjaźni. Podczas show będzie można zobaczyć artystów z Polski i Francji, którzy będą dzielić scenę i wspólnie stworzą pełne emocji duety.
French Touch, który w tym roku odbywa się już po raz czwarty, z powodzeniem spełnia wyznaczoną misję odnosząc się do pięknych uniwersalnych wartości, gdzie podobieństwa i otwartość są silniejsze niż różnice. Czy nie mówimy, że dzielimy się tylko z tymi, których kochamy?
 
Nie musicie kupować biletu lotniczego, aby przekroczyć nasze granice.
French Touch przybywa do Was i życzy miłej podróży.
 
Organizatorem kampanii French Touch jest Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone. W tegorocznej kampanii bierze udział ponad 60 firm, głównymi partnerami kampanii są Carrefour, Président oraz Radio Zet i ChiliZet. Partnerzy i organizatorzy kampanii przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową.
 
Od 14 września do 1 października będzie można kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach. Aby skorzystać z wyjątkowych okazji i kuponów promocyjnych wystarczy zdobyć bezpłatny magazyn La Belle Vie, który będzie dostępny w sieciach Relay i InMedio w największych miastach w Polsce lub pobrać go ze strony http://frenchtouchlabellevie.pl/.
 
W jesienny kalendarz eventów w stolicy na stałe wpisała się już uroczysta gala French Touch. W tym roku, show odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Do tej pory zobaczyliśmy na deskach Teatru wielu znanych francuskich artystów m.in. Imany, ZAZ, Alma. Show uświetniły pokazy mody takich projektantów jak Jean Paul Gaultier, Jean-Charles de Castelbajac czy elektryzujący pokaz zmysłowej bielizny Chantal Thomass. Kto wystąpi podczas tegorocznej gali? Szczegóły już wkrótce.
 
Działania promocyjne zaplanowane w ramach kampanii obejmują kampanię billboardową, realizowaną przez firmy Stroer, JCDecaux,kampanię reklamową na samochodach korporacji Eko Taxi, kampanię telewizyjną w TVN i TV5 Monde oraz radiową w Radio Zet i Chili Zet. Za strategię komunikacji i realizację działań media relations i social media odpowiada agencja Sasal Public
Relations.
 
French Touch,
9 kluczowych dat
14 czerwca 2018 - Spotkanie Partnerów
1
6 września 2018- Aplikacja Le Grand Luxe do pobrania Google Play i App Store
2
7 września 2018 -Magazyn “La Belle Vie!” w punktach Relay, InMedio i Aelia Duty Free
3
od 14 września do 1 października 2018 - Akcja handlowa French Touch
4
od 14 do 30 września 2018 - Promocja ofert Partnerów w mediach społecznościowych
5
1 października 2018 godz. 22.00 Teatr Wielki Opera Narodowa
After Party French Touch
6
7 października 2018 godz. 16.00 Show French Touch, emisja telewizyjna TVN
 
8 2019: French Touch będzie miał 5 lat
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Niebawem
© Copyright papaja.pl 2001-2018. Wszystkie prawa zastrzeżone.