< WRÓĆ DO Niebawem

Intensywne dwa dni na „Food Service Summit" 23-24.04

Niebawem2018-03-28

20 prelegentów i 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit


Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”.

W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku
w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
 
Food Service Summit to spotkanie najbardziej doświadczonych, przedsiębiorczych i ambitnych praktyków branży HoReCa. Platforma wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania relacji, integrująca środowisko od 2013 roku. Celem tegorocznego spotkania jest przybliżenie i ocena możliwości mających wpływ na generowanie wzrostów sprzedaży w lokalach gastronomicznych.

W programie poza blokiem wykładowym organizatorzy przewidzieli także warsztaty, panele dyskusyjne, pokazy, degustacje oraz wieczorne after party.
 
Przestrzeń rozwoju w jednym miejscu -  upselling, delivery, nowa restauracja
W tym roku organizatorzy do udziału w konferencji zachęcają warsztatami, podczas których grono praktyków podzieli się wiedzą i doświadczeniem z zakresu upselling’u oraz przyjrzy się specyfice otwierania kolejnych restauracji. Uczestnicy będą mieli również niepowtarzalną okazję, by w mniejszych grupach omówić interesujące ich obszary działań, w tym szanse potencjalnego rozwoju lokali gastronomicznych. Nie zabraknie też nieformalnych spotkań z wybitnymi restauratorami i menadżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.
 
Doświadczeni w branży dzielą się wiedzą
Program Food Service Summit 2018 został opracowany w ścisłej współpracy z Grzegorzem Kłosem. Prelegent i uczestnik minionych spotkań, z branżą gastronomiczną związany jest od 18 lat. Współtwórca takich konceptów jak: Fabryka Pizzy, Moment Resto Bar, Buena Vista, Zazie Bistro i Modern Catering jest obecnie właścicielem restauracji Ed Red w Warszawie i Krakowie.

Jesteśmy przekonani, że doświadczanie i wiedza, które wnosi w organizację konferencji Grzegorz Kłos, będą dla uczestników tegorocznej konferencji niezwykle cenne i pomocne – podkreśla Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu „Food Service”.

Wśród prelegentów i panelistów będą uznani restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie. Dołączą do nich także eksperci HR i specjaliści od marketingu i finansów, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy.
 
Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają właścicieli i managerów restauracji, szefów kuchni, oraz przyszłych restauratorów, producentów i dostawców branży HoReCa. Nie zabraknie tematów dla mediów i agencji PR oraz dla osób, które chcą rozwijać się zawodowo w branży gastronomicznej.
Szczegółowy program konferencji oraz bilety dostępne są na: www.foodservicesummit.pl
 
Organizatorem konferencji jest „Food Service”, wiodący miesięcznik branży HoReCa, wydawany przez VFP Communications. Partnerami głównymi wydarzenia zostali Coca-Cola oraz Makro.

Konferencję wspierają również – California Wines Polska, Ed Red, Erlenbacher, Gastomagic, Stowarzyszenie Sommelierów Polskich, Winne Pola oraz Związek Pracodawców HoReCa. Patronami medialnymi wydarzenia są: Kuchnia+, Kukbuk oraz portale: Newsgastro, Papaja i Winicjatywa.
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Niebawem
© Copyright papaja.pl 2001-2018. Wszystkie prawa zastrzeżone.