< WRÓĆ DO Wydarzyło się

Selgros Cash&Carry sponsorem Kulinarnego Pucharu Polski

Wydarzyło się2017-09-26

Udana współpraca KPP i Selgros Cash&Carry

 


Obecna od 20 lat na polskim rynku sieć hurtowni, zapewniła wszystkie składniki dań w rywalizacjach 17. edycji Kulinarnego Pucharu Polski. Halibut, ocet balsamico di Modena czy czarny ryż to tylko część produktów, z których potrawy musieli przygotować uczestnicy konkursu, odbywającego się 26-27 września w Poznaniu podczas targów Polagra Gastro. To pierwsza współpraca firmy z organizatorami tego prestiżowego wydarzenia.


Międzynarodowe Jury pod przewodnictwem Jarosława Uścińskiego - Prezesa Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierników, oceniało pracę 11 par kucharzy. Finaliści, wyłonieni w ogólnopolskich eliminacjach, podczas rywalizacji przygotowywali przystawkę, deser oraz danie główne, których składniki dostarczył główny sponsor konkursu - Selgros Cash&Carry i Transgourmet.


Oprócz szerokiej oferty produktów oraz rozwiązań logistycznych, które dostarczamy gastronomii naszą misją jest wspieranie kucharzy w ich rozwoju. Ściśle współpracujemy z OSSKIC, a także prowadzimy Akademię Kulinarną, w której szkolimy nie tylko naszych klientów, ale również młode pokolenie kucharzy. W zeszłym roku przygotowywaliśmy do Olimpiady Kulinarnej w Erfurcie reprezentację Polski Juniorów, która w światowej rywalizacji zdobyła srebrny i brązowy medal. – mówi Karol Lisiński, Menager Centrum Doradztwa Kulinarnego Selgros Cash&Carry i Transgourmet.


Jakość do wyboru
W tak prestiżowym konkursie jak Kulinarny Puchar Polski, liczy się nie tylko szerokie spektrum umiejętności i doświadczenie kucharzy, ale także jakość składników niezbędnych do przygotowywania finałowych dań. W konkursowej rywalizacji kucharze korzystali z dostarczonych przez Selgros m.in. halibuta czy czarnego ryżu z ekskluzywnej oferty Transgourmet Premium, które stanowiły składniki obowiązkowe konkursu, ustalone przez międzynarodowe Jury.

Przystawka była przygotowywana z przepiórki świeżej, pistacji zielonej oraz octu balsamico di Modena, także z oferty Transgourmet Premium. Natomiast deser, pod hasłem  ”Szarlotka – Twoja interpretacja” z jabłek grójeckich dostępnych w Selgros Cash&Carry. Zwycięzcami tegorocznej edycji  KPP zostali kucharze z Torunia - Bartosz Peter i Rafał Kudliński.


Szeroka oferta


Selgros Cash&Carry stawia przede wszystkim na świeże produkty dla gastronomii oraz produkty marek własnych odpowiadające na potrzeby różnych klientów – prowadzących restauracje, hotele czy punkty zbiorowego żywienia. Produkty marki własnej Transgourmet Premium, Quality oraz Economy to gwarancja najwyższej jakości. W halach Selgros dostępna jest codziennie szeroka oferta świeżych ryb i owoców morza. Dzięki przynależności do grupy Transgourmet firma ma dostęp do ryb i owoców morza nawet z najodleglejszych zakątków świata. Produkty dostępne w ofercie firma prezentowała na stoisku podczas odbywających się targów Polagra Gastro w Poznaniu.
 

KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Wydarzyło się
© Copyright papaja.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.