< WRÓĆ DO Nowości produktowe

Re-otwarcie flagowej hali MAKRO w Warszawie

Nowości produktowe2016-11-23
22 listopada br. odbyło się re-otwarcie  flagowej hali  MAKRO zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich 184 w Warszawie. To trzeci obiekt firmy przechodzący w bieżącym roku przebudowę w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków. 
 
 
MAKRO wzmacnia swoją obecność na rynku cash & carry poprzez inwestycje w hale. Firma realizuje projekt w ramach długofalowej strategii przy równoczesnym intensywnym rozwoju usługi dystrybucji żywności - właśnie podpisała trzy umowy na budowę centrów dystrybucyjnych. Kolejną modernizowaną halą jest placówka w Warszawie, zlokalizowana przy Alejach Jerozolimskich 184.
 
 
Nowy układ hali podnosi komfort zakupów i usprawnia poruszanie się po obiekcie. Lepszą widoczność produktów zapewniają wprowadzone regały niższego składu oraz szeroka ekspozycja paletowa. Wejście dla klientów z sektora handlu i gastronomii znajduje się tuż obok działu Ultra Fresh, kluczowego dla ich biznesu. Ponadto dwukrotnie zostały powiększone stoiska: Warzywa i Owoce, Mięso, Ryby oraz Nabiał. 
 
Asortyment hali przeszedł proces optymalizacji i dostosowania do potrzeb gastronomii i detalistów, co dotyczy także produktów lokalnych i regionalnych. W ofercie sieci pojawiło się ponad 2 tys. nowych produktów kluczowych dla handlu i gastronomii, w tym profesjonalny sprzęt gastronomiczny i unikalne produkty spożywcze. Zwiększona została także ilość dostaw i dostępność świeżych produktów.
 
 
Po raz pierwszy w Polsce w hali handlowej została zbudowana nowoczesna kuchnia pokazowa. 
Z myślą zaś o klientach z sektora street food na stałe wstawiono do niej food truck, wyposażony także w kuchnię pokazową. Profesjonalni kucharze na co dzień prowadzić będą w nich pokazy kulinarne, doradztwo i degustacje. Do dyspozycji klientów będzie także kącik kawowy.
 
W dniu re-otwarcia dla stołecznych klientów sieci zorganizowane zostały pokazy kulinarne oraz degustacje. 
Wydarzenie promowane jest na billboardach oraz wielkoformatowych siatkach, a ich graficzny motyw przedstawia kluczowych klientów sieci, takich jak szefowie kuchni czy właściciele sklepów spożywczych. Re-otwarcie hali jest również wsparte kampanią w radiu oraz w internecie. 
 
Obiekt zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich, o powierzchni sprzedaży ok. 12 tys. m kw., jest pierwszą halą MAKRO otwartą w Polsce.
 
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Nowości produktowe
© Copyright papaja.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS