< WRÓĆ DO Nowości produktowe

Martin Braun błyszczy nowymi sosami do lodów i deserów dla dzieci

Nowości produktowe2011-05-05

Martin Braun, lider w branży cukierniczej i piekarniczej, z myślą o nadchodzącym Dniu Dziecka oraz po sukcesie dinozaurowych lodów 3Dino poszerza ofertę produktów skierowanych do najmłodszych. Nowością sezonu są sosy do lodów i deserów dla dzieci, jedyne na rynku: różowy-błyszczący oraz o smaku gumy do żucia. Koncern idąc z duchem światowych trendów zmienił kształt butelek, zaprojektował nowe etykiety oraz zastosował nakrętkę niekapkę.  

 Sosy to bardzo popularne wśród dzieci dodatki do lodów, deserów, naleśników, a także uwielbianych przez najmłodszych gofrów. Nowe sosy Cresco Italia (wyłącznie w ofercie Martin Braun) to jedyne tego typu smaki na rynku polskim. Zarówno atrakcyjny sos różowy-błyszczący, jak i o smaku gumy do żucia to zaawansowane technologicznie produkty. Stworzone z myślą o dzieciach, nie zawierają sztucznych barwników. Idealnym uzupełnieniem są dostępne w ofercie Martin Braun lody o smaku gumy do żucia (pasta do produkcji lodów NUBE w zestawie z piankami). Koncern posiada jeszcze całą paletę innych smaków sosów. Od innowacyjnych o smakach: tiramisu, ajerkoniak, toffi, po znane i cenione od lat: o smaku czekoladowym oraz truskawkowe, malinowe i owoce leśne. Sosy owocowe zawierają aż 17-26% owoców i nie zawierają sztucznych barwników.  

 - Sukces sprzedażowy lodów 3Dino* przyczynił się do zmiany terminu premiery nowych smaków sosów do lodów i deserów na wcześniejszy. Myślę, że Dzień Dziecka jest idealną okazją, aby zaprezentować sosy wyprodukowane z myślą o najmłodszych. Liczba zamówień jeszcze przed premierą świadczy, iż nasi Klienci podzielają tę opinię. Wierzę, że dzięki sosom: błyszczącemu oraz o smaku gumy do żucia przyczynimy się realizacji najsłodszych marzeń dzieci, jak miało to miejsce w przypadku 3Dino – informuje Marcin Komorowski, Członek Zarządu Martin Braun Sp. z o.o.

 

Od maja br. wszystkie sosy Cresco Italia dostępne są w sprzedaży w nowych butelkach. Zmieniła się zarówno szata graficzna, jak i kształt butelek. Zgodnie ze światowymi trendami nowe butelki mają ergonomiczny kształt, ułatwiający trzymanie w ręku. Są wykonane z miękkiego tworzywa, dzięki czemu nie powodują u konsumenta wysiłku przy wyciskaniu sosu. Nowa, kolorowa szata graficzna sprawia, iż produkt atrakcyjnie prezentuje się np. na ladzie z lodami. Butelka posiada także zdjęcia smaku z dwóch stron, dzięki czemu jest on widoczny zarówno dla sprzedawcy, jak i Klienta. Nowe butelki wyposażono także w nowe nakrętki. Oprócz praktycznej funkcji niekapki, posiadają klapkę, która zabezpiecza przez kurzem i owadami. Nakrętka posiada płaski wierzch, więc butelka  może być stawiana również na nakrętce.   

Więcej o kolorowych sosach Martin Braun na stronie internetowej: www.martinbraun.pl

 * Lody 3Dino (pasta do produkcji lodów oraz variegato VarieGó) oprócz oryginalnego smaku - połączenie trzech smaków: migdałów, orzechów laskowych oraz białej czekolady - posiadają przykuwający uwagę wygląd, dzięki polewie variegato z karmelizowanymi migdałami do złudzenia imitujący skórę dinozaura. Dostępne z pakietem gadżetów w technice 3D (plakaty, okulary, kubeczki, serwetniki) to absolutny przebój lodowy roku i hit lata wśród dzieci.

KOMENTARZE
2011-05-05lodzik
tego nie znalem. oni to zawsze cos ciekawego wymysla. Co wazne produkty sa dobrej jakosci.
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Nowości produktowe
© Copyright papaja.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS