< WRÓĆ DO Nowości produktowe

3Dino od Martin Braun - Lodowa Premiera Roku w 3D!

Nowości produktowe2011-04-04

Martin Braun, światowy lider w branży cukierniczej i piekarniczej, wprowadził do sprzedaży najbardziej oczekiwany produkt lodowy roku – 3Dino. Lody imitujące skórę dinozaura stały się sensacją tegorocznych targów Expo Sweet. Tylko w kwietniu produkt dostępny będzie w zestawie z kompletem gadżetów w technice 3D. Nie są to jednak jedyne wiosenne niespodzianki od Martin Braun.

3Dino mają szansę stać się lodowym przebojem roku. Nowy produkt Cresco Italia (wyłączna dystrybucja Martin Braun) to połączenie trzech smaków: migdałów, orzechów laskowych oraz białej czekolady. Produkt składa się  z dwóch części: pasty do produkcji lodów oraz variegato VariegGó. Stworzony głównie z myślą         o dzieciach. Gotowe lody 3Dino posiadają atrakcyjny zielony kolor oraz oryginalny smak. Dodatkową atrakcją lodów jest imitująca skórę dinozaura polewa variegato z karmelizowanymi migdałami. Produkt zaprezentowany został po raz pierwszy na włoskich tragach Sigep 2011 i odniósł wielki sukces.

 

Polska premiera 3Dino miała miejsce podczas targów Expo Sweet 2011, gdzie produkt cieszył się ogromnym zainteresowaniem oraz otrzymał nagrodę w kategorii Hit Lodziarski. Na stoisku Martin Braun wejściu 3Dino towarzyszyła przełomowa oprawa marketingowa: wszystkie materiały promocyjne wyprodukowano w technice 3D.  Klient odwiedzający stoisko Martin Braun mógł obejrzeć specjalnie przygotowaną  „wystawę dinozaurów” oraz otrzymać zestaw gadżetów 3D, m.in.: kubeczki do lodów, plakaty      i okulary. Zestaw gadżetów w formacie 3D (dodatkowo m.in.: z serwetnikami) dodawany jest również do każdego zakupu 3Dino    w kwietniowej promocji Martin Braun.

- 3Dino to produkt, na punkcie którego oszalały dzieci w innych krajach. Otrzymaliśmy mnóstwo zapytań  o możliwość sprowadzenia go do Polski. Udało nam się to zrealizować już podczas targów Expo Sweet 2011. 3Dino wzbudziło ogromne zainteresowanie i zebrało rewelacyjne recenzje naszych Klientów. Mam nadzieję, że dzięki niepowtarzalnemu smakowi oraz specjalnie przygotowanym w promocji gadżetom 3D, produkt podbije serca również polskich dzieci – podsumowuje Marcin Komorowski, Członek Zarządu Martin Braun Sp. Z o.o.

 Lody 3Dino nie są jedyną wiosenną nowością Martin Braun. Na kwiecień koncern zaplanował, z myślą   o dzieciach, premierę nowych sosów do lodów i deserów. Do sprzedaży trafią jedyne na rynku sosy: błyszczący oraz o smaku gumy do żucia. Dostępne będą one w nowych, specjalnie dla Martin Braun zaprojektowanych butelkach, których koncern jeszcze nie ujawnia.

 

W chwili obecnej ogromną popularnością cieszy się Wielkanocna Promocja, w której Martin Braun do każdego zakupu Alaski oraz Edenu dodaje świąteczny prezent – elegancką wagę elektroniczną, niezbędną w pracy każdego cukiernika*

 Więcej o 3Dino oraz *Promocji Wielkanocnej na www.martinbraun.pl

KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Nowości produktowe
© Copyright papaja.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS