< WRÓĆ DO Nowości produktowe

Nowa odsłona www.unileverfoodsolutions.pl

Nowości produktowe2011-03-31


Rok 2011 to dla firmy Unilever Food Solutions czas wprowadzenia na rynek nowej propozycji marki oraz publikacji pierwszego, globalnego raportu na temat oczekiwań klientów w stosunku do branży gastronomicznej – World Menu Report. Częścią działań jest również uruchomienie nowej odsłony strony internetowej firmy.


Co nowego na stronie www.unileverfoodsolutions.pl?

Strona Unilever Food Solutions istnieje od 2005 roku. Jej nowa odsłona daje użytkownikom możliwość wygodnej nawigacji, ale również oferuje zupełnie nowe pakiety informacji.

Zakładka „Rozwiązania dla gastronomii” zawiera 3 koncepty – Twoi Goście, Twoje Menu oraz Twoja Kuchnia. Są one wynikiem bliskiej współpracy członków zespołu Unilever Food Solutions z operatorami lokali gastronomicznych. Zawierają dane, które pomagają w codziennej pracy szefów kuchni i inspirują do dalszych działań. Dodatkowo w tej samej zakładce znajdują się „Inspirujące historie klientów”, które pokazują, że nawet niewielkie zmiany, do których zainspirował szefów lokali Unilever Food Solutions, mogą przyczynić się do wzrostu zysków.

Nowością jest również skierowana specjalnie do szefów kuchni zakładka „Strefa szefów kuchni”. Jest pełna ciekawostek, porad, informacji na temat konkursów kulinarnych, najnowszych trendów w gastronomii oraz konceptów kulinarnych. Znajdują się w niej również opisy Centrum Kulinarnego Unilever Food Solutions, informacje o Akademii Herbaty Lipton oraz wiadomość na temat doradców kulinarnych marki UFS.

Na stronie głównej wyświetlane są najświeższe informacje dotyczące Unilever Food Solutions, a w pozostałych zakładkach użytkownicy znajdują informacje na temat nowej tożsamości i funkcjonowania firmy, bazę przepisów Szefów Kuchni oraz opisy produktów i dane na temat ich dystrybucji. Ponadto ze strony głównej do działu sprzedaży prowadzi bezpośredni link – wszystko po to, aby jeszcze bardziej ułatwić zakup produktów Unilever Food Solutions.


Inspiracja każdego dnia
Wygląd strony jest zgodny z globalną identyfikacją wizualną marki. Modyfikacji uległo przede wszystkim logo firmy, które jest w chwili obecnej bardziej spójne z logiem detalicznym, jednak nadal zachowuje swoją odrębność. Odświeżenie marki odzwierciedla nową wizję Unilever Food Solutions – inspiracja każdego dnia.


Unilever Food Solutions – kim jesteśmy
Na całym świecie pomagamy szefom kuchni i operatorom lokali różnej wielkości usprawnić pracę w kuchni – bez rezygnacji ze smaku czy kreatywności. Nasze profesjonalne produkty pod znanymi i lubianymi markami: Knorr, Hellmann’s czy Lipton wykorzystywane są w kuchniach
w 74 krajach świata.

W branży spożywczej działamy już od 1880 r. Sami jesteśmy szefami kuchni. Rozumiemy kluczową potrzebę zachowania równowagi między chęcią zachwycenia gości a generowaniem zysku. Wiemy również, jak sprawić, aby menu było jeszcze bardziej świeże i ekscytujące, dostosowane do zmieniających się gustów gości.


Kamila Kurek
junior account manager

KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Nowości produktowe
© Copyright papaja.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.